Nekad Abdul Aziz hussein | Ban överklagan[janne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdul Aziz hussein

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: jag har på epic games

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Black_bald_dude

Vad är din discord tagg? Bernard Smith#8376

Vem var det som bannade dig? anders bergman

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rånat utan gäng samt rånar utan mask

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis rånade en kille med masker och det var flera personer som frågade innan att vi inte behövde vara med i något gäng men vi blev bannade ändå min konpis steam kondo heter "Yasin obuz". och vi hade mask på oss men blev bannade ändå.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja för att folk sa till oss att vi kan råna folk med mask men utan gäng och då gör vi det men vi blir ändå bannade och det står att vi inte hade mask fast att på våra skärmar så hade vi!

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. för att jag råka säga whitelist men jag var ny då och dedan dess har följt roleplay reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att vara med i gäng men jag visste inte att man fick inte utan gäng eftersom flera personer sa till oss

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte råna utan gäng och dubbelkolla om folk kan se min mask

Har du läst våra regler? Ja

Men får inte råna om man inte är med i ett whitelistad gäng, och om du har varit med i server möte skulle du vetat det här

Men får inte råna om man inte är med i ett whitelistad gäng, och om du har varit med i server möte skulle du vetat det här
jag visste inte att man inte fick och attt det
fanns ett möte. och folk lurade omig och min kompis att det gick och vi hade masj på oss men den verkade inte synas pga bugg

du måste vara med i gäng för att få råna folk och du måste också ha mask på dig. men utveckla mer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka