Accepterad Abdul Aziz hussein | Ban överklagan [Ahmed Khan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Abdul Aziz hussein

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198968111273

Ditt Hex-ID: 11000013c1280a9 (Hex)

Vad är din discord tagg? Iraqi man#8376

Vem var det som bannade dig? reapt_

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte ända anledningen klan vara för att ja tog en bil när ingen var i närheten

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis var ute på landet och körde bil när vi ser en vit g wagon som vi tycker är fin och då väljer jag att ta den och köra till närmaste garage och sedan ser vi ett gäng vid garaget som sedan börjar jaga oss. då går jag in med min kompis i bilen och vi åker och de åker efter. sedan stoppar de oss och frågar varför vi tog bilen. då säger jag att jag ville bara lämna den till ett närliggande garage,. och när jag tog bilen så var ingen när så de bröt inte mot regler.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felaktig avstängning då jag inte gjorde något fel och att det inte var något fel som hände.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. på den första bannen så skulle jag och en vän råna någon utan masker då vi inte visste att man skulle ha masker och vara whitelisted.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det som hade kunnat ske annorlunda och som kommer att ske i framtiden är att inte ta bilar bara så och om man gör det inte ta de till ett garage där folk accusar en för en annan sak.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte ta bilar bara så. hoppas detta hjälper då jag tycker servern är bra och jag vill verkligen bli bli unbannad

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka