Nekad Abdukingkong | Medlem ansökning [Ogge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdukingkong

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Abdu

Vad är ditt discord namn? abdupåhaik13#9828

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Max jönsonligan och är 18 år gammal, snart fyller han 19 år. Han har en lillebror som heter ali som är 10 år som jag tror. Max lever ganska fattigt nu men han kommer jobba upp sig det lovar jag. Hans intresse är kompisar, bilar och kriminalitet. Han och hans brorsa hoppas på ett fullt utvecklande liv med medlemskap. Han levar väldigt bra i staden unive:)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att spela med min roll så mycket som möjligt och rp till min roll. Du ska rpa livrädd och göra som de andra säger om nån/några hotar dig. Du ska värna om ditt liv och rp om allt som händer och sker runt ditt liv. Sen hoppas det blir den bästa av den bästa rp servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du agerar på ett sätt som gynnar eller grattar för den andra parten, till exempel i ett senario. Istället för enbart fokusera på sin egen vinst eller förlust.

Hur hittade du Unive? Min kusin rekomenderade unive för mig när vi käkade middag oss dem en gång för länge sen.

Nekad, utveckla karaktärsbeskrivningen + hittar inte dc. Du kan ansöka igen om 24h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka