Nekad Abdukingkong | Medlem ansökning [Maxxxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdukingkong

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Piloten!🔥#9828

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jörgen Ottosson och har nyss precis fått ett jobb på securitas. Han är väktare och var på utbildning igår. Han är väldigt omtänktsam och generös. Han brukar mest patrullera vid piren och marja lisas och sjukhuset fast igår vad det någon som tog hans medborgarskap. Men han kommer nog få tillbaka sitt. Han hoppas på ett mer utvecklat och bättre liv och få tillbaka sin medborgare skap. han älskar vara med kompisar också. Jörgen då är 23 år gammal och växkte upp ganska rikt/uppfostrat. Han hade a+ i alla ämnen och i gymnasiet gick han natur. Han var väldigt känd som ung för att bli securitas väktare nu då.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med social rp och liksom vara mig själv på servern. Jag kommer inte försöka vara någon förebild för någon eller så utan vara mig själv och framför allt låta poliserna göra sitt jobb för det tycker jag är viktigt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara du ska vinna i ett senario utan även om du förlorar så ska du vara glad för deras skull och inte bara tänka på dig själv i ett senario

Hur hittade du Unive? Min bror spelar unive som är 21 år gammal och har nyss skapat krim. Jag tycker det blir roligare och roligare.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka