Accepterad Abdukingkong | Medlem ansökning [ddgamer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdukingkong

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? ragnarrökare#9828

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Max Jönsonligan. Min karaktär har en son och han har intresse för bilar. Just nu har han bara en bil men det kommer nog förbättras vett ni. Han hade väldigt bra barndom, han hade sina föreldrar och senare i livet fick han sin första flickvän, ungefär 19års åldern. Hans känslor just nu innehåller hans son och han föreldrar som är döda pga en bilolycka. Men han och hans son kommer klara av hela livet perfekt och bara så underbart. Det kómmer så klart bli så mycket roligare nu med medborgarskap förstårs. Max och hans son Ali hoppas på så mycket bättre liv. 🙂

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till bra rp och att låta alla på servern rpa som de vill och de får ju liksom vara sig själv, det blir roligast då.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Båda parterna ska tycka ett senario är roligt och inte bara vinnar parten. Om du bara vinner hela tiden och bara bryr dig om dig själv så powergamiar ju du.

Hur hittade du Unive? Min storebror har spelat det som mindre och de visade spelet. Sen typ började jag att spela det. Nu är det ju svinroligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka