Accepterad Abdukingkong | Ban Överklagan [Hellcat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Abdukingkong

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198881025139/

Ditt Hex-ID: 110000136e1ac73

Vad är din discord tagg? Gz_Abdu_13#9828

Vem var det som bannade dig? Hellcat

Hur lång tid var din ban? 12 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: png1.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hellcat och han som kidnappade mig. de tror att jag fearRP och att jag meta. Men så var det inte, mitt spel krachade när och sen metar. Det skulle jag aldrig göra plus jag vet inte vilka det var. Aldrig sett de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blanco skulle köpa en glock av mig för 300k, vi stod i ett garage och där sa han ska ta ut mina pengar. Då tog han upp gunen och riktade. Då rpa jag och värna om mitt liv och inte fearRPade. sen åkte vi iväg och han tog mig till nått konsigt berg. Han frågade massor av frågor om jag kunde göra tjänster elle betala av skulden./jobba för han. Då sa han jahoop då får det ju bli så. Då gick vi ur bilen och han släppte mig och riktade och jag tog visst upp händerna. och jag fearRP inte jag sa nej snälla. Min karaktär blev bara väldigt arg fast samtidigt jätte rädd. Sen satt vi oss i bilen och då sa han kan du göra nåt elle betala nått. Då sa jag nae jag är fattig ledsamt sen först frös det och sen krachade. Men sen tydligen anklagar ni mig fö meta när mitt spel krachade. Jo då kom det en bil eller 2 och sa om det var en företagsbil. sen sa de hoppa in i min bil. Jag har INGEN ANING HUR DE HITTADE ELLER SKULLE TA HONOM.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är en felaktig ban ja. Jag FearRp inte det ända jag gjorde var att säga jag kan inte göra Nått. Och jag metar inte heller. skulle aldrig göra. jag har ingen aning hur de kom dit.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ooc och typ alla andra gånger har min lillebror gjort så jag blivit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske visa eller säga lite högre att jag är rädd.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja LITE men egentiligen inte.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka