Accepterad Abdu Mohammed# | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdu Mohammed#

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199325144353/

Ditt Hex-ID: 1100001515a6521

Vad är din discord tagg? hamza.163

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-06-02 044725.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde banna mig eftersom de börja specca mig vid kanske fel tid är min teori, jag tror att han uppfattade fel om det som hände och då blir det fel som inte ska ha hänt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade gripit en man efter att han hade haft vapen på sig och skjutit en polis kollega, vi tog han till station och gjorde allt man gör och senare tog han till fängelse, när jag sätter in han var det en person som höll på att slå en person. Jag bad han att sluta och stoppa fighten, efter det höll han på och springa runt och slå mig. Jag försöke lägga han i handbojor för att få in han i en cell så han kan lugna ner sig men jag tror inte handbojorna funkade för jag har klipp när jag griper han flera gånger och han får inga handbojor. Tillslut blir jag nästan dödad av hans slag och jag kallar på hjälp i radion. Då tar jag fram min batong och använder den enligt våldstrappan som poliser använder. Det var just då när jag slog han med batongen inte mer än 2-3 gånger när jag blev bannad några sekunder senare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle inte säga från staffens håll att den var felaktig men om han skulle ha speccat från början då tror jag att han hade förstått mer om den här händelsen och säkert förstå hur och varför jag agera. Jag agera i nördvärn och använda polisen våldtrappa. Mannen som slog mig hade jag tazerat nån gång och han rpa totalt inte alls på det. Men i sammanfattning skulle jag säga att den var felaktig och att denna ban kanske inte skulle betraktas som lall då jag gjorde allt en polisman skulle i den situationen, och som jag sa så förstår jag hur staffen kan ha uppfattat det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad någon gång tidigare men den jag kommer ihåg var när jag precis hade laddat ner fivem då var jag polis (2022) här på unive, jag visste reglerna men inte helt. Jag köpte en bil när jag var i tjänst och jag vid den tidpunkten hade ingen ide att man inte fick. Men efter jag blev bannad den gången så har jag läst på alla regler och scenarion på hur de funkar och lärt mig väldigt mycket ifrån den bannen för det var min första fivem ban någonsin.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra en report lite tidigare i det scenariot så att denna staff skulle kunna få en enklare uppfattning om händelsen så inte det blir fel men just denna gång kan jag förstå att det var mitt fel att inte reporta direkt men ändå att då bannen blir felaktigt för staffen har inte hunnit se allt. Det blir då mitt fel och jag borde ha reportat tidigare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Till nästa gång har jag lärt mig att jag inte ska ta allt i rp, jag måste börja göra reports tidigare så att staffen kan se hela händelsen och nu har jag lärt mig det tills nästa gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka