Nekad abdizulak | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdizulak

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199088863027/

Ditt Hex-ID: 110000143450733

Vad är din discord tagg? hamodiradsif

Vem var det som bannade dig? Fini ac anticheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade köpt en mod meny för några veckor sedan som heter Eulen och då hade jag gått in på några servrar med 0 spelare och testat hur Eulen fungerar för att se om de var värt att köpa en mod meny. Om ni undrar varför just 0 spelare de är därför att jag vill inte förstöra andras servrar genom att tex spawna in grejer och allmänt förstöra servern och då kom jag på en dålig ide att testa använda den på Unive rp för att se vad som skulle hända om de hade funkat eller inte. Och då gick jag in på Unive rp tog up menyn testade sätta på noclip i menyn och då smällde de till blev bannad av anti cheatet jag vet det var en dum ide tänkte inte förstöra servern ville bara se om de hade fungerat att ha en mod meny på Unive rp vet ju att ni har ett grymt anti cheat men tänkte inte riktigt efter vad jag gorde. Jag har lärt mig av mitt misstag gorde den dumaste iden fick mitt straff och nu vill jag ha en andra chans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i call med mina polare hade sakt till han att jag hade skaffat en mod meny och då sa han till mig att testa se om den fungerar på Unive rp. För att se vad som skulle hända så jag valde att lyssna på han. Idiotiskt av mig att lyssna på den iden men då valde jag att göra de så gick in på Unive rp och starta igång Eulen testade gå in i noclip och då smällde de till blev bannad direkt av anti cheatet och ångrar mig så mycket att jag gorde de här valet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de var ingen felaktig ban jag gorde de som min vän sa till mig att göra då att gå in på Unive rp och testa om Eulen fungerar och de gorde de inte och blev bannad de var mitt fel och jag står för de.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag och min kompis var utanför fight klubb och då slog en grabb min kompis och då slog jag tillbaka mot grabben som slog min kompis och knockade han. Och det jag har lärt mig efter det var att tänka mer på hur jag rpar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag och min kompis var utanför fight klubb och då slog en grabb min kompis och då slog jag tillbaka mot grabben som slog min kompis och knockade han. Och det jag har lärt mig efter det var att tänka mer på hur jag rpar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 100%

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka