Nekad abdispappa | Chef-jobb ansökan [Mowgli}]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mullemeck.

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,260
Reaction score
19
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? RTJ

Vad heter du IRL? Felix

Vad heter du på discord? karim#2073

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? 1.5 månad. Kan rp seriöst.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer inom detta yrke försöka utveckla aktiviteten inom rtj då den är väldigt dålig just nu. Samtidigt så ska jag få mina anställda att lära sig mer om yrket och förstå vad rtj betyder och hur vi bäst kan spela roll. Vi måste anställa så många som möjligt för att säkerställa en stabil räddningstjänst med aktiv personal. kommer att få mina anställda att använda /sme, /me och hur man använder f6 menyn osv . Jag vill att mina anställda ska ha så bra rp och realistiskt som möjligt så att folk inte kommer och klaga på mig. Jag vill göra detta så att mer enheter så som tex: kemiska enheter, skogs enheter, luft enheter och stegbils enheter som ska användas. Jag kommer ständigt hålla intervjuer med många nya personer och jag kommer hålla en massa utbildningar runt staden, uppe i luften och i terräng samt vatten, då man kan samarbeta med sjöpolisen och RTJ, då kan man träna på drunknings olyckor, båt bränder osv.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat inom RTj, SJV och att jag har jobbat inom Polismyndigheten. Så jag har en rätt så bra kunskap om hur blåljus verksamheten fungerar nämligen, inom sjukvården så var jag en av de bästa jag jobbade varje dag, ganska mycket. Jag vet hur man kör bilarna och hur man jobbar inom dessa yrken. Jag vet även hur man sak åka på larmen som en chef och hur de nya ska vara och ha utbildning och hur de ska bete sig, samt att jag har tidigare vart en del upp i rtj innan jag slutade så jag har kunskap.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag minst 4+ timmar, under lov och helger kan jag vara rätt så aktiv. runt 10-11 timmar eller mer

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jajamän.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka