Nekad abdispappa | Chef-jobb ansökan Malmkvist [R1lic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mullemeck.

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
1,260
Reaction score
19
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Malmkvist

Vad heter du IRL? Felix

Vad heter du på discord? karim#2073

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? snart 2 månader, dc kontot hackat under en period.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Mina planer inom Malmkvist är att jag kommer att göra det stället sp aktivt som möjligt då det är ganska inaktivt just nu och vi som har köpt bilar där måste vänta ett långt tag, men det kommer jag att vända på. Jag kommer att anställa så drivna, aktiva och erfarna personer som möjligt på Malmkvist som gör det till en sjukt bra plats att hänga på och köpa bilar. Jag kommer göra det som krävs för att hålla Malmkvist öppet hela dagarna och göra så att RP kommer flyga upp genom taket, Jag som chef ska behandla mina kunder och personal på ett respektfullt och trevligt sätt när de är där, jag ska försöka ordna så att vi kan lösa samarbeten med olika företag och inte bara åka runt och skaffa samarbeten bara för att få rabatt, utan för att göra så att de blir kul för alla både min part och de andra företagens sidor. Jag siktar på att göra Malmkvist den största och bästa bilfirman inom hela staden och att alla vi komma och köpa bil hos mig. Jag kommer hålla Malmkvist öppet mycket på dagen och försöka hålla det öppet på natten för dessa natt ugglor. Jag vill även som chef försöka anordna några event inom staden så som om man vinner race eller tävlingar så kan man vinna ett stort pris hos mig, En valfri bil. Jag kommer att försöka få in många nya bilar och lyssna på mina kunder på vad de vill ah in för nya bilar och tips. Jag vill jätte gärna som chef fixa en större och mer exklusivare ställe inom staden då den är liten och man knappt visa upp bilar där inne på plattorna. Jag kommer ha bilar uppe på visning så att man kan se på bilarna innan man köper de och se om de är bekväma eller inte så att de alltid ska vara nöjda med sitt köp.

Jag vill även tillägga att jag kommer hålla ganska mycket möten och ge mina anställda en ständig feedback.

(Jag säger upp min krim om ja blir chef)

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat inom mekonomen, SC styling så jag har en rätt så bra kunskap om bilar och bil försäljning samt att jag har jobbat på Marja-lisas då jag kunde extremt mycket om vad man skulle göra dära.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne många timmar om dagen men bortsett från plugg, träningar, privat saker osv så jag skulle säga h
Helger 9-12 timmar.
Lov 10-14 timmar. mer eller minder beror på.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej.

Har du läst våra Regler? ja.

Senast ändrad:
Tillbaka