Nekad abdispappa | Chef-jobb ansökan Båt bolaget [S4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mullemeck.

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,260
Reaction score
19
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du IRL? Felix

Vad heter du på discord? karim#2073

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 1.5 månad. kan rp seriöst

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Hur jag kommer utveckla yrket Båtbolaget, jag kommer först och främst fösröka anställa så många drivna och underbara personer som kommer hjälpa till och göra detta yrke mer aktivt speciellt nu när de blir varmare så vill ju folk ha båtar osv. Så då är de ju en perfekt timing till att ta detta jobb som chef. Jag kommer anhålla en massa roliga events som chef, tex båt race du tävlar i tex drag race och den och hur fina de är. Jag kommer ta folk på snorkel tur, fiske tur och låta de pröva på olika båtar innan de ska köpa de. Jag vill att mina anställda ska prioritera kundservicen och hur de ska kunna bemöda de med glädje och göra så att de känner sig glada och välkomna hit och köpa båtar. Jag ska vara snäll, lugn och trevlig mot kunderna och alla andra i staden, jag kommer försöka när det är försäljning försöka göra så att de kan testa båtarna och se hur de ser ut och vad man kan göra med de så att de är 100% säkra på att denna är just den rätta för de och ens familj. Jag kommer anhålla en massa fester ute på havet i stora båtar och hålla en massa giveaways på båtar från event de har vunnit osv.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina erfarenheter inom båtbolaget är att jag vet hur en båt fungerar, dens delar och hur man sak göra med de inom försäljning då det är ganska likt mot de andra systemet alla bilfirmor har i denna stad. Jag äger själv 3 båtar just nu och jag vet hur man tar ut från garage och hur man gör när man säljer de. Jag har jobbat inom Malmkvist som btr-chef och Marja-Lisas, så jag vet hur faktura systemet fungerar, samt att jag vet hur man ska beställa in bilarna/båtarna ganska väl.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag under sommarlovet ungefär 10-11 timmar beroende på vad ja gör.

HELGER: 12-03, pauser där emellan

LOV: 12-00, pauser oxå

SKOLDAGAR: 16-23. pauser pga träning och annat.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka