Nekad AbdisonAbdi | Ban överklagan (Hugo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AbdisonAbdi

Icke Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013667230/

Ditt Hex-ID: 11000013ec9a19e

Vad är din discord tagg? Greger#5105

Vem var det som bannade dig? Redz

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FailRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ör att jag skrev /me öppnar dörren med munnen inan jag klev ut ur en polis bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ag Skriv /me öppnar dörren med munnen, innan jag klev ut ure sätet på en polis bil. Polisen som satte mig i polis bilen hade inte skrivit /me låser dörren. efter att han satte in mig fär så jag rpade på att dörren var olåst och därför gjorde jag som jag gjorde. Om polisen skulle ha skrivit /me låser dörren, skulle jag inte ha gjort som jag gjort men iistället rpat på att den var låst.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej och ja. Det var lite fel av mig att skriva /me öppnar dörren med munnen, jag förstår att det inte är den bästa rpn men jag hade riktigt tråkigt och ville göra allting lite snabbare för att mitt tålamod är riktigt dåligt. Men på andra sidan detta va vid fängelset, polisen var väldigt långsam på att ta ut mig ur bilen så jag gjorde det på egenhand, polisen skrev aldrig /me låser dörren, så därför rpade jag på att den var olåst. ok polisen skulle skrivit /me låser dörren skulle jag aldrig gjort som jag gjorde för då rpar jag på att dörren är låst.

när jag gjorde det sprang jag inte iväg jag följde polisens order, jag gjorde det inte för att vinna på något sätt.

Jag har värkligen lärt mig ngt efter denna ban och jag lovar att det aldrig kommer hända igen. jag hoppar staffen som läser dethär har förståelse för scenarion, tack på förhand

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 10, den senaste var 129030192367% eflaktig då jag blev permanent bannad för nåågot jag inte gjorde. det löste sig inom 1 timme reseen har blivit överklagade förutom 2 då jag faktiskt gjorde ngt fel den första var korrekt då jag lallade runt pricis när jag var ny och körde in i bilar i marjalisas och den andra var en svban då jag lallade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut jag kunde ha sktit i o kliva ut urt bilen på egenhand och istället haft lite mer tålamod dä skulle aldrig dethär hända. detta kommer aldrig hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt miog att det aldrig är okej att kliva ut ur en polisbil med handklovar på även om man rpar på att man öppnar dörren med munnen. Jag ångrar värkligen det jag har gjort och jag hoppas ni förstår.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka