Nekad AbdisonAbdi | Ban överklagan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AbdisonAbdi

Icke Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013667230/

Ditt Hex-ID: 11000013ec9a19e

Vad är din discord tagg? Malte#6969

Vem var det som bannade dig? anticheat

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Det var inte alla på servern som fick en i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman (Användarnamnnamn: Malte) - unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom gjorde inte det anticheatet gjorde det. det va felaktigt då jag laddade ner cloadfare warp grejen så att jag kunde komma ig för att jag har telia

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle ba gå in med warp grejen och blev direkt bannad det stod att användarnamnet va nåt frågetecken sen vart jag bannad igen efter jag stängde av warp och då var det mitt användar namn. den va självklart felaktig då jag inte har haft någon sorts fusk eller liknande

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja den va felaktig. anticheatet bannade mig för att jag hade igån warp efter philip sa att man skulle ha det om man hade telia internet vilket jag har

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jävligt många men det är oirelevant för stunden. jag har inte varit bannad på ett bra jävla tag alla bansen va typ ifrån jag var icke medlem och halv lallade lite på servern vilket jag inte gör längre

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej

Har du lärt dig någonting efter din ban? at mjag inte ska sätta på warp för då kan ja gbli anticheat bannad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka