Nekad AbdisonAbdi | Ban överklagan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AbdisonAbdi

Icke Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013667230/

Ditt Hex-ID: 11000013ec9a19e

Vad är din discord tagg? Greger#5105

Vem var det som bannade dig? Redz

Hur lång tid var din ban? 5 dagar Men bara 2 dagar kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FailRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skrev /me öppnar dörren med munnen inan jag klev ut ur en polis bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en polis hade arresterat mig och vi hade prices kommit fram till fänfelset. polisen hoppade ut ur bilen ochs kulle ta ut mig ur baksätet. det gick väldigt dåligt för polisen så jag antog att hans menyer var buggiga eller bara inte fngerade så jag gjorde det på egenhand. Jag skrev /me öppnar dörren med munnen för att till viss del hålla nån sorts rp nivå och klv ut ur bilen. sedan rpade jag som om polisen hade tagit ut mig på det vanliga sättet och följde hans order.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nja det är inte direkt en felaktig ban då man alltid ska rpa på att dörren är låst och att man inte kan kliva ut skälv men eftersom att polisen ahde problem med att få ut mig tog jag det i egenhand för att göra det enklakre för polisen. det var inte direkt så att jag föstörde far alla när jag gjorde så eller att jag använde det för att vinna scenariot på något sätt. detta kommer aldrig hända igen om inte polisen ber mig hoppa ut skälv i ooc chatten. jag hoppas att supporten som läser dethär har en förståels för händelsen och kan godkäna min överklagan :)

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. igenkligen har jag 10 men det 10de var felaktig då jag blev p bannad för streamsniping när jag inte ens gjorde det. jag har kanske 5 bans som jag faktiskt förtjänade. men 2 blev aldrig öveklagade då jag gjorde fel som fan. första som inte blev överklagad var för att jag lallade och körde in i marjalisa byggnade och lallade. den andra var en sv ban som jag förtjänade då jag lallade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut jag kunde ha väntat på att polisen fått ut mig ur bilen eller på att han bad mig gå ut själv. det ska inte hända igen och jag hoppas att ni förstår det :)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag måste ha mer tålamod och att jag alltid ska ta rpn först. jag gjorde fel och jag hoppas att ni godkänner min överklagan.

Har du läst våra regler? Ja

Du har 25 stycken banns?! Inte 9. Tänk på det tills nästa gång. Du gjorde också en per dag. Du blev nekad för 13 minuter sedan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka