Nekad AbdisonAbdi | Ban överklagan [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AbdisonAbdi

Icke Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013667230/

Ditt Hex-ID: 11000013ec9a19e

Vad är din discord tagg? Greger#5105

Vem var det som bannade dig? flame

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming, failRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att det jag gjorde såg fett konstigt ut och kan stolkas som powergaming samt fail rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag har sagt det här tidigare i en ba överklagan och det är att mitt skitiga tasngänt bor dhar tangenter som iblan inte dungerar och som ibland fastnar. så det som häne var att mig W tangent fastnade och så min bil hamnade lixom på det dr som delar upp parkerings rutorna på mottelet. attslå den trora kanten. jag åkte inte upp på den rakt som en krock utan det var mer en bredare vinkel så jag skulle omöjligt vara skadad från det. så min bil satt helt enkelt fast där uppe och jag kunde inte komma ner hur mycket jag än försökte. jag satt och gasade/tröck på a/d för att svänga det funkade inte. sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ju ingen felaktig ban men det är så dummt att jag blir bannad för något jag inte kan kontrollera. självkart vet ju inte flame om att mitt jävla tangentbord är skitigt men det behöver han inte häller. men jag gjorde ingen powergaming då jagg inte var skadad eftersom att jag inte krockade in i något jag råkade bara köra upp på en kant och den satt jag fast där. men själva failRP delen är ju helt rätt då ingen någonsin skulle göra så med flit IRL eller i spelet för de delen. Lixom vem gör så att ens bil fasnar frivilligt. det skulle iallafall inte jag göra. jag hoppas att den som läser den här förstår mig. det kanske låter uppgjordt men det är det inte. tack i förhand.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 vart inte överklagade. resten var antingen felaktiga eller miss förstånd eller så hade jag helt enkelt gjort fel och lärt mig efter det. det första korrekta bannan var för att jag lalladed runt när jag var ny på servern och körde in i en bil i marja lisas. den andra var dör att jag inte ville ställa mig i kön till marja lisas. jag har läst mig efter varenda ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej inte riktigt eftersom att jag inte kunde kontrollera att mitt tangentbord gav upp på livet men. jag skulle såklart aldrig göra dethr mied flit.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag borde köpa ett nytt tangentbord

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka