Nekad AbdisonAbdi | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AbdisonAbdi

Icke Medlem
Meddelanden
165
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013667230/

Ditt Hex-ID: 11000013ec9a19e

Vad är din discord tagg? greger#5105

Vem var det som bannade dig? acho

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror jag blev bannad eftersom att jaag körde ner för en skit brant bit på mountchilliad i 150kmh vilket är fullt förståligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde ner från mount chilliad efter att jag och min polare hade varit där uppe efter en road tripp på våra krossar sen när vi skulle åka ner kunde jag inte göra någrea inputs i mitt tangentbord så jag kunde inte brommsa så jag åktee ner för en skit brant bitt av berget i kanske 150kmh.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ingen felaktig ban men det var lite koas på min sida med mitt tangent bord och sånt. mitt tangent bord har börjat ge upp på istonde och vissa knappar lutar fungera iblad som t.ex S, W och D eftersom att det är dom jag använder fläst. mitt tangetbord börjar bli väldigt gammalt nu så vassa grejer lutar fungera. det här har inte riktigt med saken att göra men jag har pricis bliit whitelistad på servern och jag förstår att jag måste ha mycket ansvar och det har jag också börjat med så jag tycker att det äär väldigt synd att jag ska bli bannad för något så dummt som att mitt tangentbord slutar fungera. jag har märkt av att edn har börjat hända specielt när jag spelar att jag inte kan trycka på antingen d, s eller w. det låter säkert väldigt uppgjord men jag lovar att det inte är det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första och andra var 100% förtjänta då jag faktiskt bröt mot reglerna och gjorde fel men resten blev överklagade då det var missförstånd eller bara felaktiga bans. första var för att jag körde in i en bil i bilhandlaren och den andra var för att jag inte ville ställa mig i kön på marjalisas.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha skippat att åka upp på mountchilliad eftersom at tjag skälv vet att mitt tangent bord har börjad gå sönder på sistonde men jag gjorde det änå för att det var en kul sak att göra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag ska ha mer uppmärksamhet om mina saker och hur dom fungerar.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka