Nekad abdison | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdison

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199387277819/

Ditt Hex-ID: 1100001550e79fb

Vad är din discord tagg? abdison

Vem var det som bannade dig? Spartan36

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-18 172927.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag räddade min kompis genom att sitta kvar på cykeln och sedan plocka upp han från cykeln och sedan åka iväg från en polis på cykel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min broder blev tagen av polisen och jag skulle hjälpa han genom att fri ta han på en cykel. Han låg ner på marken fängslad och jag plockade upp han och cyklade iväg sedan började polisen skjuta mot mig och det slutade med att polisen vdma mig med sin bil för att vinna scenariot. Sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då jag gjorde fel genom att sitta kvar på min cykel och plocka upp han i f3 menyn.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har bannad tidigare. Blev bannad av emote abuse en gång och jag lärde mig av mitt misstag och aldrig gjort om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Låtit han bli gripen då jag bara hade en cykel

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka