Accepterad abdison | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vonadelsten

Icke Medlem
Meddelanden
311
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199387368078/

Ditt Hex-ID: 1100001550fda8e

Vad är din discord tagg? alcon#9913

Vem var det som bannade dig? akam_p

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte är ny på hela fivem så vet inte vad jag ska göra och sånt så åkte med några som sa att ja kunde få telefon och sånt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren och gick runt och sen så skulle ja hitta en butik för att äta, Då från ingenstans blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte om jag gjorde något fel jag tror inte det, Jag åkte runt med några som erbjöd mig en lur sen blev jag bannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har bara spelat en dag fivem så har aldrig blivit bannad detta är första servern jag spelar i.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte första gången jag spelar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska läsa reglerna mycket mer tydligt nästa gång och vara lugnare och inte åka med någon.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka