Accepterad abdison | Ansökan till Servervakt I Lowerex I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vonadelsten

Icke Medlem
Meddelanden
311
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Anthon

Vad heter du på discord? alcon#9913

Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är online typ hela tiden, Jag har 75 timmar senaste 2 veckorna på servern och är online typ från kl 4 då jag kmr hem från skolan till ungefär runt 10 på kvällarna, och på helger kanske jag kmr in runt kl 12 och är inne till 2 sen går ut till kl 4 eller 5 kanske sen spelar jag till kl 04 så är online typ 13 timmar på helgen och 4-5 timmar varje vardag om jag inte har läxor eller är med vänner.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har inte vart medlem så länge har varit i drygt 2-3 månader men har rpat mycket och lärt mig under tiden jag rpat.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/718865555398066287/1089906208644800584/083d4184a5862aadf55495c9d9f4dca6.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt hjälper till på servern och släpper tyngden från högre staffs så att dom inte behöver tex dva bilar och kicka folk som lallar/ banna folk som gör lalliga saker, då staffs inte kan vara i noclip och hålla koll överallt så då så hjälper sv till att hålla den kollen och banna lalliga folk som inte kan hålla sig till reglerna. En servervakt ska också bidra med gott exempel och vara en bra förbild och ha en bra rp nivå för att lära andra. Och en sv ska inte leta fel en sv ska låta felen komma till dem och där med kanske lägga en kick eller ban, det beror på hur grovt regelbrottet var.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servernvakt för att jag vill underlätta för staffs och hålla koll och tex banna folk som gör fel tex folk som går o slåss och vägrar att lyssna när tex staffs ger varningar så kan jag välja att kicka dem som en varning, och om dem kmr in igen och fortsätter kan jag banna dem en timme så att dem lär sig att dem inte ska göra så igen. Jag vill också vara sv för att underlätta för staffs som gör tyngre jobb, Tex vdm eller rdm som är grovare brott tex att det är ju bättre för staffs och kolla på större scenarion än att kolla på någon lallare som ska åka på 1 timmas ban så kan jag som är sv banna han ist för att staffs ska hålla koll på sånt. Och jag kommer absolut inte abusa mina perms och banna folk för att jag förlorade ett scenario jag kommer inte heller revva mig och mina vänner för att vi ska vinna.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är att tex att du revvar folk som har varit med i ngn stort scenario typ att folk skjuter ner dig och dina vänner sen så väljer du att revva dig och dina vänner för att ni ska tex vinna scenariot, Alltså att du har använt dina perms som abuse som inte är tillåtet enligt unives regler, de är abuse och korruption att du använder dina på perms på dåligt sätt. Det är också om jag skulle ha (toggleid) på så att ja kan se vart folk är så att jag får typ övertag i ett skott scenario pga att det blir som wallhacks.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka