Nekad AbdiMaliq | Ansökan till Servervakt [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anbeza

Icke Medlem
Meddelanden
167
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad heter du på discord? anbeza

Ange ditt födelsedatum 28 Augusti 2023

Beskriv din dagliga aktivitet. beror på jobbar deltid men inte mycket men så ser det ut om jag inte jobbar.
Måndag-14:00 Till 02:00
Tisdag-14:00 Till 02:00
Onsdag-14:00 Till 02:00
Torsdag-14:00 Till 02:00
Fredag-14:00 Till 02:00
Lördag-14:00 Till 02:00
Söndag-14:00 Till 02:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har spelet Unive sen slutet av mars men blev medlem senare ungefär en månad, men har spelat konstant efter jag blev medlem.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan inte bifoga här men jag har blivit bannad 3 gånger två gånger i maj och 1 gång i början av juni men de har inte varit så grova mest sunt förnuft och en powergaming skrev yrr istället för svimma

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har jobbet att se till att alla spelare följer reglerna och beter sig rätt i spelet. De ser efter att ingen fuskar eller gör saker som inte är tillåtna.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för att jag vill se till att alla spelare har det roligt i servern och ingen där som förstör för andra. Jag vill också hjälpa andra att följa reglerna och förhindra att någon fuska genom att inte följa reglerna. Dessutom är jag intresserad av att hjälpa till med servern eftersom att jag tycker unive är en väldigt bra server.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och missbruk är negativ som kan uppstå och det innebär att man utnyttjar sin makt och befogenheter för personlig vinning eller för att gynna vissa spelare genom att ressa eller något liknande.

+++rep piss bra på det han gör och stabil tycker han är väldigt värd det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka