Nekad abdilahi | Ban överklagan (weed)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F1lleeee44

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198362056320/

Ditt Hex-ID: 110000117f2d680

Vad är din discord tagg? Filleeee#1323

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combatlogging

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
För att jag ska ha tagit /Spawnmenu sedan skrivit /report. Vilket har blivit ett missförstånd vilken jag förklarar här nere

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad.
Igår så dog jag under ett scenario, det var sent och jag vart död jag ska upp tidigt till skola så när dom hade tagit allt från mig och stuckit så var jag tvungen att lämna så jag förstörde inte för någon utan dom fick mina grejer sedan la jag där efter en stund så var jag tvungen att lämna. Men det var inte där jag gjorde fel men det är där jag dog vilken jag kom på nu efter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det.
Både och skulle jag säga under scenariot där jag dog så gjorde jag inga fel. Men idag när jag vaknar och går in och ser att jag är död när jag spawnar vilket händer ganska ofta inte så mycket på senaste. Så när jag ser att jag är död ber jag om revive sedan går jag och gör lite saker. När jag kommer tillbaka så är jag bannad för combatlogging.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans.
Jag blev bannad två ggr när jag var ny sedan har det hänt en gång för typ 1 månad sen när jag cyklade med en polare på axeln.
Jag har inte gjort ett ända fel på hur länge som helst jag har höjt min RP sjukt mycket och efter scenarion har MOD och admins sagt att det var ett bra och roligt scenario

Hur hade du kunnat gjort annorlunda?
Jag hade kunnat tänkt efter och inte bett om revive men som sagt jag kom inte ihåg och jag ångrar det grovt. Jag hade bara kunnat respawna efter dom 10 minuterna men eftersom jag precis vakna så tänkte inte jag på vad som kunde ha hänt så jag bad om /revive sedan gick jag brb eftersom det har skett tidigare att jag har spawnat död och mina polare.

Har du lärt dig någonting efter din ban?
Att jag ska tänka efter en gång om jag dog igår eller inte om jag dog då får jag vänta dom 10 minuterna och sedan spawna efter det. Jag har höjt min RP så SJUKT mycket och vill bara fortsätta vill inte att detta ska förstöra 10 dagar på Unive. Men jag kommer tänka till 2 ggr innan jag skriver till mods/staffs.
-
Jag ångrar detta grovt mycket och vill jätte gärna bli unbannad då jag har höjt min RP och gjort sjukt många olika scenarion samt att jag älskar Unive

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka