Nekad abdilahi | Ansökan till Servervakt [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

F1lleeee44

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Ange ditt födelsedatum 2 December 2005

Vad heter du på discord? Filleeee#1523

Mellan vilka tider kan du oftast spela?
Mån-Tor 15:00 - 00:00
Fredag - 15:00 - 03:00
Lör-Sön 12:00 - 03:00

Hur länge har du spelat på Unive?
Ca 1-2 månader och jag har 381 timmar på FiveM (Unive).

Vad skulle du göra om du blir servervakter?
Jag hade velat hjälpa servern så att rp blir bättre och högre. Under denna tid jag har spelat så har jag stött på många lallare eller folk som bryter mot många regler och det hade jag velat hjälpa till med. Samt att hålla koll på servern så alla sköter sig samt att jag hade velat hjälpa servern generellt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive?
Just nu kan jag inte göra mer än att /report när folk inte sköter sig eller när dom helt bryter mot Unives regler. Så jag hade velat bli servervakt för att hjälpa till på servern så alla följer reglerna samt att jag hade velat bidra till högre RP och bättre RP. Unive är den ända servern som jag spelar på och därför hade just jag velat bli servervakt, tycker även att Unive är den bästa FiveM servern och hade velat utveckla och hjälpa till på vägen till en perfekt server utan lallare eller folk som inte sköter sig.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats?
Att rensa på alla lallare och folk som inte sköter reglerna, så att Unive blir en bättre server med hög RP och mycket bättre RP från alla. Jag är inne väldigt ofta så har stött på mycket folk som inte sköter sig eller bara lallar runder. Jag ser dessutom många som kör 120km/h och det är ju inte okej så jag hade kunnat bidra med mycket. Jag är dessutom VÄLDIGT aktiv.

Varför ska just du bli servervakt?
Jag vill hjälpa till på server och bidra med så mycket jag kan så att alla sköter reglerna ta ärenden samt att jag hade velat göra Unive till en bättre plats.
Jag hade också velat hjälpa till på servern hjälpa till lite extra så att den blir bättre samt att alla får en bättre RP upplevelse.

Varför vill du bli servervakt?
Jag vill hjälpa personer som RPar på server och underlätta för staffsen så dom kan fokusera på dom andra saker och inte bara massa små lallare. Sedan vill jag som sagt hjälpa till på servern för att höja RP nivån och göra mitt bästa för att Unive ska bli en bättre server.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon?
/revive id, /toggleid, /dv, /kick, /svban det är dom kunskaper jag har med jag hade gärna velat veta om det finns fler så jag har full koll.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans
Har varit bannad för små saker som jag inte visste men nu vet jag alla regler och vad man får göra och inte får. Ångrar det som jag har gjort men var ny och visste inte allt men nu har jag höjt min RP skit mycket sedan jag blev kriminell och vill bara fortsätta!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Senast ändrad:
Tillbaka