Nekad abdikorkmaz | Polismyndigheten Ansökan [GrebbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdikorkmaz

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 4 Januari 2008

Vad heter du på discord? reate_#8627

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 50timmar ungefär

Hur aktiv kommer du att vara? flera timmar om dagen

Vad heter du? Demir

Hur gammal är du? 13år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? När jag var liten blev jag slagen av min pappa som var alkoholist. Därför har jag alltid hatat våld och nu vill jag hjälpa till att bekämpa våld och göra allt rättvist. När jag kom till Sverige och såg hur polisen arbetade fick det mig att inse att det var det som jag ville jobba med helst av allt.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste är att de civila ska kunna lita på polisen. De ska alltid kunna ringa när det händer något, allt ifrån ett mord till att någon är vilse i skogen. Därför måste alla regler inom polisen följas noggrant så att man har god disciplin inom polismyndigheten.

Vad vet du om yrket i helhet? Det finns olika roller inom polismyndigheten: "Vanlig polis", Civilpolis, MC-polis, insatsstyrkan, span osv. De har så klart olika roller. Dom vanliga poliserna patrullerar i bilar i staden. De åker på de flesta larmen. MC-polisernas uppgift är ungefär likadan förutom att de patrullerar på motorcykel. Civilpolisernas uppgift är ungefär likadan förutom att de har civila kläder och kör en civil polisbil. Insatsstyrkan rycker in på mer allvarliga brott som t.ex väpnade bankrån, eller operationer för att försöka störta gäng. Spans uppgift är att spana på kriminella och samla bevis mot dom.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit polis i Göteborgs Stad när den fortfarande hade många invånare.

Hur är du som person? Jag är en snäll och lugn person. Jag kommer från Ryssland men har svenskt medborgarskap och är bra på svenska. Jag har alltid velat bli polis eftersom att jag vill att alla människor ska få rättvisa.

Är det något vi bör veta om dig? Nej, inget särskilt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka