Accepterad Abdikani | Medlem ansökning [Banglorion]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdikani

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abdikani

Vad är ditt discord namn? jinder69

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2002

Berätta om din karaktär. Abdallah Raas'l-eir Messi, är en en 187 cm lång man från Kurdistan, anlände som flykting efter en farlig resa i en trång skeppscontainer, utan papper eller dokument. Han lämnade sina sju söner i hemlandet och har fått andra prioriteringar än att återförenas med de. Istället fokuserar Abdallah helt på att tjäna pengar, utan hänsyn till familjen eller framtiden, och strävade efter rikedomar i sitt nya liv i Sverige. Efter att ha levt som en illegal invandrare i ett par år så försöker han till slut söka asyl för att öppna upp fler möjligheter.

Snart hamnade han i en kriminell bana och försökte skaffa till sig snabba pengar genom att sälja droger. Abdallah skaffade sig snabbt kontakter, många med ifrågasättbara moraler så som en man vid namnet Sansiro. Familjen och hans förflutna blev alltmer avlägset, och han fortsatte leva i sin nya verklighet och bygga sig upp bland gängkriminaliteten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Skönt rollspel, aktiv och bidrar med mycket aktiviteter bland spelarna utan att kompromissa på rollspelet. Ibland tar jag steget extra för att leva in mig i miljöns omständigheter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man kan inte vinna varje gång, man kan inte alltid ha rätt och man ska inte tvinga sig på andra. Ibland måste man kompromissa för allas bästa och bibehålla hög kvalitet på rollspelet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. NLR: man ska värna om sitt liv och karaktären ska inte komma ihåg det omedelbara förflutna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Varit i RP scenen sedan San Andreas Multiplayer tiderna och har flera år på nacken.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Min karaktär heter i dagsläget Abdikani Raas'l-eir Messi men behöver ändra förnamnet till Abdallah. Jag kommer flippa om jag åker på fel beömning om plagiat eller en ny påhittad anledning.

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka