abdikalkun2
Icke Medlem
- Meddelanden
- 10
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten
Vad heter du IRL? Aiman
Vad heter du på discord? abdikalkun#1647
Hur gammal är du? jag är född 2010 och fyller 12 år
Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat i nästan 7 månader.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att se till så ingen gör något korrupt som till exempel att pimpa och fixa om sina egna bilar och endasst spela för powergaming och jag kommer utveckla så vi har öppet ofta så alla kunder blir nöjda och bidra med en bra rp till Autoexperten. Det jag menar med bra rp är att vi kommer ha öppet mycket för det har varit stängt nu på det sista tiden. Jag kommer även fixa nya anställda erfaren osv så vi får en trygg miljö med okrouppta folk som vill bidra med ett härligt ställe på autoexperten, fixa möten när det behövs och kolla på vilka som är aktiva samt alltid försöka en kund nöjd med ett glatt ansikte.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Falck, Securitas och trygghansa.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne jätte ofta som dessa tider då jag har skola så måste gå på den också.
måndag- kommer jag vara inne vid 16:00 eller 17:00 till ungefär 00:00
tisdag- 15:30 typ till 23:00
onsdag- 14:00 till 18:30 ungefär och sedan går jag online vid 20:00 till 01:30
torsdag:- 17:00 till 22:00
fredag- 18:00 till 03:00 om inte mer också
Lördag 13:00 till typ 16:00 och sen till 02 eller 03:00
söndag 17.00 till 23:45 ungefär.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag hade fortsatt spela även jag inte hade blivit chef för då kan jag jobba någon annan stans+ unive är roligt och det ända jag gör om dagarna.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? Ja det har jag ha en fin vecka
Vad heter du IRL? Aiman
Vad heter du på discord? abdikalkun#1647
Hur gammal är du? jag är född 2010 och fyller 12 år
Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat i nästan 7 månader.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att se till så ingen gör något korrupt som till exempel att pimpa och fixa om sina egna bilar och endasst spela för powergaming och jag kommer utveckla så vi har öppet ofta så alla kunder blir nöjda och bidra med en bra rp till Autoexperten. Det jag menar med bra rp är att vi kommer ha öppet mycket för det har varit stängt nu på det sista tiden. Jag kommer även fixa nya anställda erfaren osv så vi får en trygg miljö med okrouppta folk som vill bidra med ett härligt ställe på autoexperten, fixa möten när det behövs och kolla på vilka som är aktiva samt alltid försöka en kund nöjd med ett glatt ansikte.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Falck, Securitas och trygghansa.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne jätte ofta som dessa tider då jag har skola så måste gå på den också.
måndag- kommer jag vara inne vid 16:00 eller 17:00 till ungefär 00:00
tisdag- 15:30 typ till 23:00
onsdag- 14:00 till 18:30 ungefär och sedan går jag online vid 20:00 till 01:30
torsdag:- 17:00 till 22:00
fredag- 18:00 till 03:00 om inte mer också
Lördag 13:00 till typ 16:00 och sen till 02 eller 03:00
söndag 17.00 till 23:45 ungefär.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag hade fortsatt spela även jag inte hade blivit chef för då kan jag jobba någon annan stans+ unive är roligt och det ända jag gör om dagarna.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? Ja det har jag ha en fin vecka