Accepterad abdikalkun2 | Ban överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdikalkun2

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199262043288/home

Ditt Hex-ID: steam:11000014d978c98

Vad är din discord tagg? Abdikalkun#1647

Vem var det som bannade dig? Troik

Hur lång tid var din ban? 2 timmar och 53 min

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: vkghev Anledning: Spammar reports Går ut om: 0 dagar 2 timmar 48 minuter Placerad av: Troik ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För några personer RDM mig och tog mina saker och sen svarade inte report på mig så jag skickade in några gånger

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde mitt fordon senare så kom en vit bmw och frågade hur mycket jag ville ha för den sen gick jag fram till deras bil då ena personen mig runt halsen och han andra kör till ett ställe och senare så dödade dom mig och tog mina saker så jag skrev några gånger till report men då blev jag bannad för att jag spammade fast jag skrev några gånger bara.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel för jag skrev till report några gånger sen blev jag bannad för spam.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det är väll typ rån utan medlem och krim sen är det vdm och sen copbait.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde skrivit en gång till report och väntat tills det svarar istället för att skriva några gånger

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja inte skriva flertals gånger till report.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag ha en bra dag :)

Kommer att godkänna denna då jag inte riktigt förstår varför han bannar och inte kickar gällande detta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka