Nekad abdihakim | Medlem ansökning [ABBA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdihakim

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? karl 15år stockholm

Vad är ditt discord namn? F.L.O.C.K.A#8415

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hassan Hakti, han är 26 år gammal. Han är 198 cm lång. Han har haft en bra uppväxt när han var yngre, där mamman arbetade på sitt jobb så hårt hon kunde så att Hassan skulle ha en bra och lycklig barndom. Isaks pappa var kryssningsfartyg förare, Hassan och hans pappa träffades inte så mycket, för att han hade mycket med att köra folk med sitt kryssningsfartyg. När han var 12 år så dog båda hans föräldrar, de skulle åka på en tur med pappas kryssningsfartyg hela familjen, men då blev det en olycka, då dog föräldrarna och Isak överlevde. Isak är uppväxt på landet i sin barndom. Men när han var 18 så flyttade han till staden. Han är uppvuxen i Sverige och han bor fortfarande i Sverige. Han släkt kommer från olika länder men mest från Sverige. Han hade en bra skolgång och lärde sig mycket på så sätt blev han väldigt smart. Han älskar att läsa deckare. Hans hobby är att spela fotboll, tennis och att simma. Han har många kompisar från högstadiet. Han började gyma när han var 13 år och han gör det fortfarande, nästan varje dag. Han är snäll, modig och väldigt hjälpsam om någon behöver hjälp. Hassan favorit mat är spaghetti köttfärssås. Isak gillar att cykla. På sin fritid så brukar han vara ute med sina vänner. Han försöker vara så laglig som möjligt men ibland så gör han olagliga saker som tex köra på rött.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelet 300-400timmars seriöst rp och jag bidrar att jag kan var till högnivå av rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna

Hur hittade du Unive? vän tipsade och sett på youtube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka