Accepterad Abdihado.15d | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

erion_09

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Abdihassan123/

Ditt Hex-ID: 11000013f47f78f (Hex)

Vad är din discord tagg? .spisen

Vem var det som bannade dig? Saabpro93

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: View attachment nedladdning.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag la en random bild eftersom en staaf sa till mig att göra det eftersom det inte gick att lägga in bilden på ban meddelandet. Staafs valde att banna mig eftersom att jag rånade en kille på piren vilket jag ångrar väldigt mycket, jag var på piren med en vän och hade ett underbart scenario men sedan kom en annan person upp till oss och började bråka med oss efter det så svärde han och slog oss och jag bör ha vänt ryggen från börjat o gått därifrån eftersom det är det bästa du kan göra om du inte vill hamna i problem vilket jag hamna i eftersom jag gjorde ett misstag o rånade honom, jag är väldigt ledsen till er moods och staafs och till honom jag råna att jag förstörde rp’n i det scenariot men som sagt alla gör misstag och jag gjorde fel men jag tar tillbaka det jag gjorde och jag kommer inte upprepa det igen. Jag har spelat unive mycket på sistone och det har varit det bästa spelet och servern jag har spelat jag kommer absolut fortsätta spela efter när det här är löst men jag vet hemskt mycket om ursäkt för

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. precis innan jag blev bannad så var jag på bron vid piren och hade ett trevligt scenario med min vän men sedan så dök en grabb upp från ingenstans och började bråka med oss han slängde massa fula ord hit o dit och sedan efter ett tag så började han slåss mot oss det var då jag blev väldigt irriterad och valde att råna honom på bron vilket är ett regelbrott och jag ångrar det så hemskt mycket, efter jag hade rånat honom så gick jag därifrån och fortsatte med att ha andra scenarion. Det blev sent och jag stängde av o skulle sova så ser jag helt plötsligt att staafs skrev t mig i unive dc’n och då visste jag vad det handla om osså vidare. Som sagt jag ångrar detta väldigt mycket och jag kommer absolut inte göra om något av detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. banen var inte felaktig efter som jag inte följde reglerna på ett rätt sätt, jag gjorde suntförnuft. Jag vet så hemskt mycket för att jag förstörde era tid under det scenariot men jag kommer verkligen inte upprepa det o h jag har lärt mig av mitt misstag och mina andra misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för småsaker t ex att jag snodde en bil framför ägaren och att jag lallade på piren men när dessa bans ägde tid så var jag väldigt ny på servern och kunde inte reglerna och jag har lärt mig av det och har inte upprepat något av dom och kommer inte upprepa dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda med att vända min rygg och gå därifrån, eller så hade jag kunnat försöka prata med honom så kanske han hade lugnat ner sig och inte startat detta , vi båda gjorde fel jag säger inte att det bara var han men även jag gjorde fel vilket jag är väldigt besviken på. Annars hade jag kunnat gå till polisen och anmält honom så hade vi kunnat rp’a om det istället men som sagt jag gjorde fel val och jag ångrar det hemskt mycket och vill verkligen ha en till chans så jag kan bevisa att jag kan reglerna och inte kommer upprepa samma misstag igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut, jag har t ex lärt mig att man absolut inte ska råna någon på ett allmänt område där folk brukar vara eller att jag ska ha mera tålamod och försöka lösa det med ord annars hade jag kunnat vända ryggen och gått därifrån. Men ja, jag har lärt mig min läxa efter denna ban och kommer inte upprepa den igen, det lovar jag och jag håller det jag lovar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka