- Meddelanden
- 429
- Reaction score
- 35
Användarnamn: AbdiFahiim
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian Larsson
Hur gammal är du? 18
Vad heter du på discord? Sebbe#7183
Mellan vilka tider kan du oftast spela? 10.00-02.00
Varför ska just du bli servervakt? vill hjälpa staffs så dom inte behöver kicka folk som är på allmänna platser så dom tar dom större sakerna och vet vad jag håller på med då jag varit del ägare på canary rp
Varför vill du bli servervakt? jo för vill få serven bättre och vill att folk skall kunna trivas o ha så bra rp som möjligt + folk kommer med vapen in på en ny öppnad club o skjuter över 100 skott mot olika folk så jag vill få folk o inse att dom inte kan göra hur dom vill och att folk kan komma o festa oliknande på andra lokaler
Är du whitelistad på serven? Ja
Har du varit bannad på serven förut? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Nä
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian Larsson
Hur gammal är du? 18
Vad heter du på discord? Sebbe#7183
Mellan vilka tider kan du oftast spela? 10.00-02.00
Varför ska just du bli servervakt? vill hjälpa staffs så dom inte behöver kicka folk som är på allmänna platser så dom tar dom större sakerna och vet vad jag håller på med då jag varit del ägare på canary rp
Varför vill du bli servervakt? jo för vill få serven bättre och vill att folk skall kunna trivas o ha så bra rp som möjligt + folk kommer med vapen in på en ny öppnad club o skjuter över 100 skott mot olika folk så jag vill få folk o inse att dom inte kan göra hur dom vill och att folk kan komma o festa oliknande på andra lokaler
Är du whitelistad på serven? Ja
Har du varit bannad på serven förut? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Nä