Nekad abdidraken | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdidraken

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199547330066/

Ditt Hex-ID: 11000015e98ae12

Vad är din discord tagg? abdidraken

Vem var det som bannade dig? emila

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-28 022824.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att staffsen valde att banna mig eftersom det var en sen kväll och jag och en grabb rullade runt och efterblivet nog fick jag reda på att han hade ett fusk som lät interessant och vi satt och pratade runt lite om det när vi åkte runt i en bil och sen kom det till en stund när jag frågade om jag fick köpa det vilket var ett jävligt dumt och efterblivet val då jag vet att det är strikt mot reglerna men valde ändå att göra det vilket jag är väldigt ledsen över.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en grabb rullade sedan så pratade vi om detta fusket, sedan efter stängde jag av datorn och la mig i så går jag in på discord och ser att jag fått ett pm av jakoob10 där han ber mig hoppa support men då var jag inte med i discorden märkte jag och sedan förklarar han i pm varför jag vart bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig ban det var en klockren ban som jag ska stå för. Gjorde ett grovt regelbrott som man inte ens ska kunna tänka sig göra. Var riktigt efterbliven när jag gjorde det och tänkte väll inte riktigt till på vad jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans tar jag lärdom av medans jag är bannad och sedan när jag kommit tillbaks har jag lärt mig av dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle helt enkelt skitit i att prata om något fusk i överhuvudtaget eftersom det är riktigt dumt och kommer bara få mig i skit och få en massa åtgärder som inte är så bra för mig. Jag gjorde fel och är vädligt ledsen över det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man aldrig under vilka som helst omständigheter snacka om något fusk eller ens tänka att köpa ett fusk eftersom det är väldigt efterblivet och kommer bara skada servern och de som rpar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka