Nekad abdidraken | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdidraken

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199547330066/

Ditt Hex-ID: 11000015e98ae12

Vad är din discord tagg? abdidraken

Vem var det som bannade dig? emila samt jakoob10

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-28 022824.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet mycket väl att staffsen valde att banna mig eftersom att jag pratade ingame om ett fusk som jag tänkte köpa MEN TÄNKTE INTE KÖRA PÅ UNIVE då jag inte skulle kö på servern gick bara in då jag blev bannad och skulle träffa lite folk. Förstår att ni tror jag tänkte använda det då jag gjort det förrut men det var inte grejen. Hade inte tänkt kö unive då jag knappast kör fivem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i en bil med ett par grabbar inklusive han jag tänkte köpa fusket av sedan så gick jag off och gick o la mig. Senare på kvällen tror jag det va ser jag att jakoob skrivit t mig att hoppa support men då märker jag att jag är bannad ur unive dcn samt ingame, då skrev jag t han och då förklarade han vad jag blev banand för.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig ban jag gjorde ett stort misstag som jag absolut inte skulle gjort. Tänkte inte riktigt till när jag pratade om att köpa fusket ingame men har blivit bannad för användande av fusk en gång och skulle aldrig använt det igen på denna servern då jag vet att det är ett stort regelbrott.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig bilvit bannad för något sånt här tidigare och det var mycket fel av mig. Mina tidigare bans tänker jag igenom vad jag gjort under tiden jag är bannad och lär mig av dem när jag är tillbaka.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle helt enkelt inte pratat om att köpa fusk ingame då jag 100% kommer att bli bannad för det och det är mycket dumt och slarvigt av mig. Det är en av de grövsta regelbrotten man kan köra att köra fusk och jag skulle inte ens tagit upp det ingame.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man aldrig ska under vilka som helst omständigheter ta upp något om fusk ingame och att man aldrig ska tänka köpa något fusk.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja 100 procent

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka