Accepterad abdidraken | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdidraken

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199547330066/

Ditt Hex-ID: steam:11000015e98ae12

Vad är din discord tagg? abdidraken

Vem var det som bannade dig? bubbleegum

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-29 232129.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig eftersom jag skrev ett olämpligt ord i chatten efter jag dött av mina egna. Det var så att vi var i en skottlossning i grovestreet och vi körde runt i ett par bilar sedan kommer vår allians men eftersom dem vi sköt mot körde runt i våra allians bilar trodde jag det var en av dem. Sedan åker jag fram riktar på en grabb så han hoppar ut, men sen sitter det en till grabb i bilen som hoppar ut och skjuter mig så jag dör. Efter det märker jag att det var min polare så jag skriver ett lite olämpligt ord eftersom jag blev lite arg och tänkte ganska fort. Tänkte inte riktigt till. Sedan det andra i mitt ban meddelande vet jag ej vad det är eftersom att jag har aldrig cloggat och han bad mig aldrig hoppa supp så han kan visa bevis materialen på att jag har cloggat. Så vet inte vad den delen ska vara,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt vi var i en skottlossning och skjuter mot våra motståndare som åker runt i vår allians bilar, sedan kommer vår allians men jag tror det är en till motståndare så hoppar ut och riktar en hoppar ut jag söker igenom honom men sedan hoppar han bredvid ut och skjuter mig, jag märker då att det är en av mina polare så blev lite arg och tänkte inte så fort och skrev ett ord som inte var så lämpligt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban eftersom jag skrev ett dåligt ord OOC som jag vet att man inte får göra och jag gjorde fel samt att jag quitade när jag tog svetlana fast jag inte visste det klassades som CLOGG. Sen tycker jag att det var lite skummt att pbanna utan att kalla en till support och få säga sin synvinkel på scenario.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för ett par saker innan men många av dem är dubbelbanns samt att jag har aldrig blivit bannad för en sak som denna och kommer AlDRIG göra det igen eftersom det blir bara stora konsekvenser som är onödiga för mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha skrivit något OOC och bara låtit det vara och inse att jag förlorat scenariot och att det inte finns så mycket att göra. Också att man inte ska quita när man tar svetlana då det klassas som CLOGG.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte skriva olämpliga OOC och att man inte ska CLOGGA eftersom man kommer bara få håra åtgärder som bara kommer ge negativa effekter till mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka