Nekad Abdidabdi | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdidabdi

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: Https://steamcommunity.com/profiles/76561199151755886/

Ditt Hex-ID: 11000014704b26e

Vad är din discord tagg? Rs1Neo#7937

Vem var det som bannade dig? Mehmet

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Krim utan Krim roll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag har en usi som jag hittade för länge sen och är påväg att lämna tillbaka och jag råkade ta upp den igår ungefär 1-2 sekunder

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis kommit in på server för att jag hade blivit bannad i 10 dagar för att jag hade skjutit med min usi så jag kom in i servern då spawnas vid piren då kommer det fram två killar till mig och frågar om jag vill köpa en sak då frågar jag vad det är för sak då säger dem vi får gå runt hörnet då gör vi det en av killarna tar upp ett slagträ jag säger att jag inte vill köpa det för jag vet nu att man inte får ha vapen om man inte är medlem efter min andra ban jag fick så jag säger nej men sen när jag ska dra så ska jag kolla hur mycket pengar jag har på min gubbe jag var ungefär 11000kr men jag råkade klicka 2 istället för f2 så då råkar jag ta upp min usi det var inte meningen då tar jag direkt ner den för jag vill inte bli bannad igen för jag tycker detta är en väldigt bra server så jag tar bort den fort som fan den var uppe i Max 1 sekund inget mer med det det var bara vi tre som såg sen går jag till garaget och ska ta ut min bil för jag sak åka och lämna min usi jag har sen blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej men det. Det bara en sån kort tid jag hade uppe den så jag tycker det är lite felaktig men visst jag ska inte ha en usi men jag har blivit bannad för det innan så nu när jag kom in så skulle jag lämna tillbaka den men han inte och det var bara vi tre som såg ingen annan

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har redan skrivit en massa saker om det och jag har lärt mig om den och ska lämna tillbaka den

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte ha en usi innan men jag har blivit bannad innan för samma sak och nu skulle jag till och med lämna tillbaka den

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska lämna till baka den direkt jag kommer in och ska inte kolla hur mycket pengar jag har osv

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka