Nekad AbdiChao | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AbdiChao

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/KebabMicke/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Kebab Micke

Vad är din discord tagg? Mikael#6911

Vem var det som bannade dig? Groggen

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fearrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet faktiskt inte, jag tyckte att jag rp;ade med och gjorde exakt det de bad mig att jag skulle göra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Var vid farmen och ett rån skedde och jag spelade med och gjorde det som de bad mig att göra. Sen bad jag dem att ta bort mina handklovar efter att de släppte alla andra och efter ett tag så blev jag bara avstängd

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker personligen att de var en fel ban då jag spelade med och gjorde det som de bad mig att göra.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev avstängd för att Swiipe trodde jag var bannad på DC men jag var ej det och blev unbanned efter att jag gick in i discorden

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade självklart kunnat göra något annorlunda men det jag gjorde var det mest realistiska enligt mig eftersom att jag gör de rånarna ber mig att göra då dem riktar ett vapen mot mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka