Accepterad Abdiaziz1_0 | Ban Överklagan [440]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Unc

Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
3
Länk till din steam profil: [email protected]

Ditt Hex-ID: vet inte men jag heter kines amin i univ och jobbar i mekonomen.

Vad är din discord tagg? abdiaziz1_0

Vem var det som bannade dig? ville440

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-01 205825.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog betalt svart kontant eller swish, inte faktura.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det va så hära att jag tog emot swish för att jag skulle laga en killes bil för att jag inte hade en ipad för att skicka faktura till han men det gick inte at få tag på en ipad för att det är några som tar flea ipad en vad dem behöver men jag snackade med min chef och han sa att han ska beställa in massa ipad men han sa till migg att jag kan ta emot swish och kontant för att jag ska ge han dem senar och han ska lägga in det i mekonomensk bank.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde lite fel att lyssna på min chef och det är att jag nästa gång att jag inte ska ta imot nåt annat och bara faktura. Men mekonomen är mitt första jobb och jag är ny i staden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jagt har aldriga blivit bannad och jag förstår att jag gjorde fel och det kommer inte hända igen om jag blir unband för åt för allt fel jag har gjort i denna staden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag inte skulle lyssna på min chef och att jag skulle förstå att man inte gör misstag mer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag kommer 190% lära mig att jag har gjort frl och inte göra om.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes.jag fattar jätte mycket och jag kommer inte göra om detta problemet och jag kommer lära mig efter detta misstaget.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka