Nekad abdiahmed muhammed | Medlem ansökning [Gabbe151x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdiahmed muhammed

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? ballinncatt43

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter AbdiAhmed Muhammed han är uppvuxen i Saudi Arabien han hade en bra barndom. När han fyllde 15 så flyttade han till Sverige han fick nya kompisar och började trivas. Han gick i skola och var inte särkilt populär men hade många kompisar han hade bra betyg och gillade skolan. AbdiAhmeds föräldrar har inte varit så aktiva i hans liv och han är väldigt ledsen pqa av detta. Han är just nu 23 år gammal och vill styra sitt liv i rätt riktning. Han är snäll men har ett ganska kort temprament och brukar se hur folk känner. Han har stort intresse för bilar en av hans favorit bilar är Audi rs4. Han har en kompis som heter Hilbert de brukar hänga på torget varje dag och köra runt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra till kreativa scenarion och kommer följa alla reglerna i varenda scenario jag kommer skapa roliga scenarion och kommer se till att båda parterna av scenariot har kul

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att båda parterna ska ha kul till exempel polisen och den kriminella sidan ha kul i t.ex. i ett skott scenario.

Hur hittade du Unive? en vän tipsade mig

Nekad, utveckla frågan ” Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ” samt hittar ej dc.

Ge exempel på vad man kan tänka på/göra för att spela för motpartens vinst.

Din medlemskap ansökan har nekats, tråd låst och flyttad till medlemskap ansökningar - arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka