Accepterad abdiabdi | Medlem ansökning [jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdiabdi

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? abdi

Vad är ditt discord namn? alikinga

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2023

Berätta om din karaktär. Karaktären är en man vid namn Markus. Han är 35 år gammal och har en intressant bakgrund. Han växte upp i en liten by på landsbygden och hade en nära relation till naturen och djurlivet. Hans familj var bönder och Markus lärde sig tidigt att arbeta hårt och vara självständig.

Markus är en känslosam person och har en stark empati för andra. Han är omtänksam och hjälpsam mot sina vänner och familj. Ibland kan han dock kämpa med att hantera sina egna känslor och kan bli överväldigad av stress eller sorg. Han försöker ofta hitta lugn och balans genom att spendera tid i naturen och meditera.

När det gäller intressen är Markus en äventyrslysten person. Han älskar att utforska och upptäcka nya platser. Han är en passionerad friluftsentusiast och älskar att vandra, klättra och campa. Han är också intresserad av fotografi och dokumenterar gärna sina äventyr genom bilder. Markus är också en bokälskare och ägnar sig åt att läsa och lära sig om olika ämnen, särskilt historia och filosofi.

Sammanfattningsvis är Markus en 35-årig man med en intressant bakgrund. Han är känslosam och empatisk, och har ett starkt band till naturen. Han älskar äventyr och friluftsliv, och är också intresserad av fotografi och läsning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en duktig rp are och har spelat FiveM snart i ett år jag är samt väldigt mycket aktiv jag är intresserad utav många yrken!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för att ha kul inte för att ha makt och pengar!

Hur hittade du Unive? Tik Tok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka