Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen
Vad heter du IRL? abdullah
Vad heter du på discord? Alikinga
Hur gammal är du? 13år
Hur länge har du spelat på Unive? 5månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer och att vara aktiv så himla mycket se till att alla kolegor trivs på jobbet och hanterar det så som det ska kommer och att ser om folk e inaktiva så drar jag deras roller samt får indraget Meko jag kommer och att höja provanstälda då till anställd och kommer och att ta massor med utbildningar!
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har många enfarenheter inom Mekonomen jag har Jobbat på meko på olika anndra servers inte nu då innan jag började på unive och som meko så lagar man bilar och kollar om olika kundernas bilar är Fursäkrade om dom inte är det så får jag inte laga deras bilar!
Hur ofta kommer du vara inne? 11till 12 timmar per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jaaa
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? NEJ
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? abdullah
Vad heter du på discord? Alikinga
Hur gammal är du? 13år
Hur länge har du spelat på Unive? 5månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer och att vara aktiv så himla mycket se till att alla kolegor trivs på jobbet och hanterar det så som det ska kommer och att ser om folk e inaktiva så drar jag deras roller samt får indraget Meko jag kommer och att höja provanstälda då till anställd och kommer och att ta massor med utbildningar!
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har många enfarenheter inom Mekonomen jag har Jobbat på meko på olika anndra servers inte nu då innan jag började på unive och som meko så lagar man bilar och kollar om olika kundernas bilar är Fursäkrade om dom inte är det så får jag inte laga deras bilar!
Hur ofta kommer du vara inne? 11till 12 timmar per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jaaa
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? NEJ
Har du läst våra Regler? Ja