Inaktuell abdiabdi | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdiabdi

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? abdullah

Ditt discordnamn: Alikinga

Ange ditt födelsedatum 24 Oktober 2023

Varför ska just du bli staff? Jo för att jag har varit staff Jättelänge på anndra servers innan då då så tyckte jag att det skulle ha varit roligare om man är det på en stor Rp server som då e denna Unive att kunna bli staff det är darför jag ska bli staff.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Att folk inte Rpear på skaddor när dom krockar in i ex en stollpe eller något annat.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att vi ska skriva ett Pm till just denna personen eller att be han hoppa support om det inte kommer och att hjälpa jag själv när jag är inne och spelar så brukar jag Fråga dom flästa när dom krockar fick du inte ont men 2 min senare så börjar dom och att tänka på Rpeandet man som medlem ska kunna det sen man togg medlems intervjun det är inte så himla svårt utan FiveM är ett spel som är som i verkligheten.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? En staff roll ska inte kunna gå bort dagen innan och om man har en staff roll så är det viktigt att tänka på vad man säger tänka på när man ska speca tänka på när man bannar det är jättemycket man behöver tänka på som en staff jag själv har varit staff på olika anndra servers innan jag började här på unive det är mycket man behöver tänka på samt att man inte ens får Rpea. Något som staff så att man bestämmer själv om man ska bli staff eller inte det är helt upp till personen som väljer att ansöka till att bli staff.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag gillar FiveM och har spelat FiveM snart i ett år och jag kan vara aktiv 11-12 timmar per dag.

Hur länge har du spelat på Unive? ca 1år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Sätter denna på ”inaktuell” då en rensning sker. Var vänlig och skicka in en ny staff ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka