Nekad abdiabdi | Ansökan till Servervakt [slimpers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdiabdi

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe

Vad heter du på discord? Alikinga

Ange ditt födelsedatum 20 Januari 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 15:40-19:00
Tisdag 15:40-19:00
Onsdag 13:30- 17:00
Torsdag 15:40-19:00
Fredag 13:30- 20:00
Lördag Vet inte!
Söndag Vet inte!

!Obs! Kan Hända Att Jag spelar mera iblland eller mindre!

Hur länge har du varit medlem på Unive? 3 veckor Tror Jag vet inte!

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 Gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jo Jag skulle Tro Att en servervakt Hjälper Staffsen med Att hålla servern Ren Från Folk Som Kanske Lallar Tjuvar billar coppaitar Och Varför Servervakt Finns E För Att Servervaktarn Ska typ hålla servern ren av Lallare Istället För staffsen För staffsen har ännu viktigare Saker Och Gör istället för hålla på och leta efter Lallaren Då Har en servervakt i uppigft Att gör det Istället för Staffsen!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jo Jag skulle villja bli Servervakt här på unive Då Jag Jätte gärna vill hjälpa staffsen och servern!
För Jag Kan Ju alltid Göra det för Ibland så Har Jag inget o göra då Kan Jag göra servervakt arbete!
Och Jag skulle ocså villja bil servervakt då Jag ser Många Lalla på servern nu och coopaita Och göra severn Tråkig för dom som värkligen vill rpa!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse Betider Typ Att Jag revvar mig eller mina vänner i ett senarico!
Och korruption Vet Jag Fattis inte men kommer lära mig ifall Jag blir server vakt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka