Nekad abdiabdi | Ansökan till Servervakt [Lilleman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdiabdi

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abdullah

Vad heter du på discord? Alikinga

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag- 15:40-20:00
Tisdag- 15-40- 17:00
Onsdag: 13:10- 18:00
Torsdag: 15:40-19:30
Fredag: 13:10- 20:00
Lördag: Vet ej
Söndag: Vet Ej

Obs! Det kanske händer att Jag spelar mer eller mindre!

Hur länge har du varit medlem på Unive? Tror 1 vecka Vet ej fattis!

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 Gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakt! håller koll på att speca ta reports tror Jag, Bannar Kickar Håller servern, Ren av lallare Kollar Att inga bryter mott reglerna Ser till själv att man inte bryter mott reglerna. försöker Och Att dv fordons som står I gatan utan anledning, Och staffsen Har andra saker o göra istället för banna lallare o det så Då ska servervakt Göra det istället för Att staffsen Ska kunna slösa tid bara för Lallare. Och Göra grejer Istället För Att staffs Ska sitta o lägg tid på det för staffsen Har ocså Andra saker o göra!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jo! Jag skulle Vilja bli servervakt för Hjälpa servern Att hålla seervren Ren Av alla Lallare Och Hjälpa staffsen Och Jag skulle ocså Vilja bli servervakt Då Jag tycker det Är roligt som servervakt Och Jag gillar speca folk o kolla hur dem spelar och ser till att ingen Bryter mott serverns Regler Och Jag kommer vara Akrtiv För att Ingen lallare ska komma inn på servern o vdma o sno bilar o osv!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse Innebär att Man sitter o revar sig eller sina vänner mitt i secnarion banna utt anledning Kicka utan anledning dva billar utan anledning! korruption Vet Jag inte men kommer o lära mig ifall Jag blir server vakt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka