Inaktuell abdiabdi | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdiabdi

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abdullah

Vad heter du på discord? Alikinga

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jo! Det som fick Mig Att ansöka till medlemsansvarig E för Jag vill läsa medlems Ansökningar Och Hjälpa till med medlems ansökningar Och Jag skulle ocså Vilja ta interrjuver Med dem som e vidare till muntligt på sin medlems Ansökan Jag Kommer inte gödkäna vänner tex om någon vänn ringer o ba läs min medlems Ansökan så kan Jag inte bara läsa den kommer läsa 1 och 1 inte bara mina vänners och sedan dra utt från forumer!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jo! ni ska välja mig som medlems ansvarig då Jag e aktiv kommer ta interjuve och gödkäna inte bara mina vänner o avsätt Vad Jag får av mina vänner kommer Jag inte bara svara på dems Ansökninga och Godkän När Jag ska gödkäna en medlems ansökan Så Måste Jag se till Att den e utvecklad och ej Vara plagiat som innebär koperad!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Bra trevligt Prata på ett posetivt språk!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att inte sitta o hetsa mott staffs och ej bryta mott server reglerna!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Posetivt språk!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Vara trevlig!

Hur ser din aktivitetet ut? Bra!

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka