Abdi_Andersson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 15
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198806639053/
Vad är ditt namn i verkligheten? Firas Alhosaini
Vad är ditt discord namn? falhosaini#4956
Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2004
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Abdi Andersson ny flyttad till Sverige och hans mål är att skaffa jobb så han kan känna pengar så han kan plugga sen och bli en advokat. Abdis bakgrund är jobbig för han flyttade från somaliern till London när han va 10 och då hamnade dem i ett dåligt område så han större bröder hamnade i massa problem som började drabba han efter ett tag men han är en bra kille så han kunde inte göra något så han pluggade mycket och skaffade bra betyg och nu är han 20 fyller 21 i år så kom han till Sverige nu och starta ett bra och säkert liv.
Varför ska just du bli whitelistad? vill verkligen testa på olika saker och bli en del av samhället och spelar bara på denna surven så vill få full experiens och så allt blir lite mer seriöst
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag gillar denna servern mycket för många tar de seriöst och som jag sa innan jag vill verkligen bli en del av samhället och servern. och jag känner många som spelar på den och har träffat folk i spelet så våra karaktärer har blivit vänner.
Hur hittade du Unive? många av mina vänner spelar på den och sa att den va bra.
Vad har du för mål med ditt rollspel? utveckla och ha en bra tid. och skaffa ett bra och rolig White list jobb där jag möter roliga människor.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar bara på unive
Vad är ditt namn i verkligheten? Firas Alhosaini
Vad är ditt discord namn? falhosaini#4956
Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2004
Berätta om din karaktär. min karaktär heter Abdi Andersson ny flyttad till Sverige och hans mål är att skaffa jobb så han kan känna pengar så han kan plugga sen och bli en advokat. Abdis bakgrund är jobbig för han flyttade från somaliern till London när han va 10 och då hamnade dem i ett dåligt område så han större bröder hamnade i massa problem som började drabba han efter ett tag men han är en bra kille så han kunde inte göra något så han pluggade mycket och skaffade bra betyg och nu är han 20 fyller 21 i år så kom han till Sverige nu och starta ett bra och säkert liv.
Varför ska just du bli whitelistad? vill verkligen testa på olika saker och bli en del av samhället och spelar bara på denna surven så vill få full experiens och så allt blir lite mer seriöst
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag gillar denna servern mycket för många tar de seriöst och som jag sa innan jag vill verkligen bli en del av samhället och servern. och jag känner många som spelar på den och har träffat folk i spelet så våra karaktärer har blivit vänner.
Hur hittade du Unive? många av mina vänner spelar på den och sa att den va bra.
Vad har du för mål med ditt rollspel? utveckla och ha en bra tid. och skaffa ett bra och rolig White list jobb där jag möter roliga människor.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar bara på unive