Abdi_Andersson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 15
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198806639053/
Vad är ditt namn i verkligheten? Firas Alhosaini
Vad är ditt discord namn? falhosaini#4956
Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2004
Berätta om din karaktär. jag är inte så bra på att skriva på grund av språket. så va snäll och tänk på det
min karaktär Heter Abdi Andersson som kommer från somalien.
Abdi flyttade till London från somalien när han va 10 och då hamnade dem i en dålig stad med mycket krimelitet så hans äldre bröder började hamna i mycket problem som sen gjorde så hans liv hamnade i fara. Abdi va den ända av hans bröder som va bra i skolan och inte gjorde massa skit. när Abdi va 17 så blev hans kiv hotat för hans bror rånade en viss person som då va en gäng ledare så efter de så tänkte han flytta till Sverige efter gymnasiet för att fly från hans bröder o deras problem. nu är han 20 snart 21 och efter en lång väg och lite pengar behövde han sova på gatan och tigga bussbiljetter för han behövde ta sig från polen till stockholm utan pengar och till slut när han kom precis till Sverige. så nu vill han försöka hitta bra jobb och hitta vänner och ksk en fru vem vet.
Varför ska just du bli whitelistad? vill att jag ska kunna bli en del av samhället så jag kan hjälpa servern och andra spelare och mina vänner är det med så vill inte va den ända som inte är det
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag gillar denna servern mycket för många tar de seriöst och som jag sa innan jag vill verkligen bli en del av samhället och servern. och jag känner många som spelar på den och har träffat folk i spelet så våra karaktärer har blivit vänner. och vill verkligen skaffa jobb så jag kan utvekla och hjälpa survern.
Hur hittade du Unive? många av mina vänner spelar på den och sa att den va bra och att många tar det seriöst.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att Abdi ska bli en känd rik man med måna erfarenheter och att jag sj ska bli mycket bättre,
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar bara på unive
Vad är ditt namn i verkligheten? Firas Alhosaini
Vad är ditt discord namn? falhosaini#4956
Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2004
Berätta om din karaktär. jag är inte så bra på att skriva på grund av språket. så va snäll och tänk på det
min karaktär Heter Abdi Andersson som kommer från somalien.
Abdi flyttade till London från somalien när han va 10 och då hamnade dem i en dålig stad med mycket krimelitet så hans äldre bröder började hamna i mycket problem som sen gjorde så hans liv hamnade i fara. Abdi va den ända av hans bröder som va bra i skolan och inte gjorde massa skit. när Abdi va 17 så blev hans kiv hotat för hans bror rånade en viss person som då va en gäng ledare så efter de så tänkte han flytta till Sverige efter gymnasiet för att fly från hans bröder o deras problem. nu är han 20 snart 21 och efter en lång väg och lite pengar behövde han sova på gatan och tigga bussbiljetter för han behövde ta sig från polen till stockholm utan pengar och till slut när han kom precis till Sverige. så nu vill han försöka hitta bra jobb och hitta vänner och ksk en fru vem vet.
Varför ska just du bli whitelistad? vill att jag ska kunna bli en del av samhället så jag kan hjälpa servern och andra spelare och mina vänner är det med så vill inte va den ända som inte är det
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag gillar denna servern mycket för många tar de seriöst och som jag sa innan jag vill verkligen bli en del av samhället och servern. och jag känner många som spelar på den och har träffat folk i spelet så våra karaktärer har blivit vänner. och vill verkligen skaffa jobb så jag kan utvekla och hjälpa survern.
Hur hittade du Unive? många av mina vänner spelar på den och sa att den va bra och att många tar det seriöst.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att Abdi ska bli en känd rik man med måna erfarenheter och att jag sj ska bli mycket bättre,
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar bara på unive