Abdi_Andersson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 15
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198806639053/
Vad är ditt namn i verkligheten? Firas Alhosaini
Vad är ditt discord namn? falhosaini#4956
Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2004
Berätta om din karaktär. Abdi Anderson är en snart 21 åring kille som koller från somalien. Abdi flyttade till London när han av 10 och då började hans äldre bröder hålla på med krimelitet och började hans liv hamna i fara så när han blev 15 började han planera att han ska fly från London för att fixa ett bra liv och leva i säkerhet. han är en smart kille som hade väldigt höga betyg. men nu när han har kommit till sverige så vill han jobba och käna pengar och skaffa vänner och ksk en fru.
Varför ska just du bli whitelistad? vill verkligen bli en del av samhället och kunna njuta mer av servern och kunna utväkla min karaktär så han blir en rik känd man.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag gillar denna servern mycket för många tar de seriöst och som jag sa innan jag vill verkligen bli en del av samhället och servern. och jag känner många som spelar på den och har träffat folk i spelet så våra karaktärer har blivit vänner.
Hur hittade du Unive? många av mina vänner spelar på den och sa att den va bra och att många tar det seriöst.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att min karaktär ska bli rik och ha ett bra jobb. och vill att jag som person ska utveckla i mitt rp
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar bara på unive
Vad är ditt namn i verkligheten? Firas Alhosaini
Vad är ditt discord namn? falhosaini#4956
Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2004
Berätta om din karaktär. Abdi Anderson är en snart 21 åring kille som koller från somalien. Abdi flyttade till London när han av 10 och då började hans äldre bröder hålla på med krimelitet och började hans liv hamna i fara så när han blev 15 började han planera att han ska fly från London för att fixa ett bra liv och leva i säkerhet. han är en smart kille som hade väldigt höga betyg. men nu när han har kommit till sverige så vill han jobba och käna pengar och skaffa vänner och ksk en fru.
Varför ska just du bli whitelistad? vill verkligen bli en del av samhället och kunna njuta mer av servern och kunna utväkla min karaktär så han blir en rik känd man.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag gillar denna servern mycket för många tar de seriöst och som jag sa innan jag vill verkligen bli en del av samhället och servern. och jag känner många som spelar på den och har träffat folk i spelet så våra karaktärer har blivit vänner.
Hur hittade du Unive? många av mina vänner spelar på den och sa att den va bra och att många tar det seriöst.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att min karaktär ska bli rik och ha ett bra jobb. och vill att jag som person ska utveckla i mitt rp
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar bara på unive