Nekad Abdi_Andersson | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi_Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198806639053/

Vad är ditt namn i verkligheten? Firas Alhosaini

Vad är ditt discord namn? falhosaini#4956

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Abdi Abdullah Husain Almagnon men han bytte till Abdi Andersson när han kom till sverige
Abdi kommer från Somalien men han flyttade till London när han va 10 och då började hans äldre bröder hamna i mycket problem för dem borde i ett farligt område. så när han va 15 började folk slå han och hans liv hamnade i fara pågrund av hans bröders problem. Abdi va en smart kille som pluggade till advokat och hade bra betyg så när han va 17 planerade han att flytta till Sverige för att fly från hans bröder och starta ett bra liv där han är säker. Abdi fyller 21 år gammal och kom precis till Sverige för att börja nytt.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag vill verkligen bli en del av denna server så allt funkar bra och så de blir mer seriöst. jag vill också kunna testa på annat och kunna hjälpa till så allt fungerar bra i servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag gillar denna servern mycket för många tar de seriöst och som jag sa innan jag vill verkligen bli en del av samhället och servern. och jag känner många som spelar på den och har träffat folk i spelet så våra karaktärer har blivit vänner.

Hur hittade du Unive? många av mina vänner spelar på den och sa att den va bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill bli en känd rik advokat som hjälper folk som eller staten. och vill utveckla mitt rollspel.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar bara på unive

Nekad efter muntlig intervju, läser reglerna på forumet, Försök Igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka