Nekad Abdi_Andersson | Chef-jobb ansökan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi_Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? autoexperten

Vad heter du IRL? Firas Alhosaini

Vad heter du på discord? falhosaini#0420

Hur gammal är du? 300 timmar ungefär, har haft spelet i 1,5 månad typ

Hur många timmar har du på Fivem? jag vet inte hur man kollar det tyvärr

Varför vill du just bli chef på det jobbet? har jobbat där ett tag och detta är hur min karaktär kan utväxlas och lärde känna chefen nu under tiden jag jobbade som va Johan så vet ungefär hur det går till. vill också utveckla själva autoexperten som ex försöka göra reklam så vi dra in mer kunder, exklusiva rabatter till exempel så man kan göra nån tävling där en person få lite rabbat eller en gratis trimm när de går väldigt bra för affären, och skaffa samarbete med andra företag så vi dra in mer kunder och dra in mer kunder på det sättet. vill också göra ett system där jag försöker göra dem anstälda så bekväma som möjligt där alla få bästämma typ sålänge det är bra för företaget.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? som sagt har jobbat där ett och jobbade upp mig till erfaren inom jobbet. så har lärt mig de mästa och kan ju redan köpa in delar men har tyvärr inte jobbat som chef innan och hoppas att detta bli min möjlighet för mig att utväkla

Berskiv din karaktär? Abdi har pengar tanken hans mål är att jobba upp sig till något stort och kunna bidra till samhället och ksk bli statsminister. Abdi har också haft bil intresse sen han va liten och hjälpte sin farsa med hans garage. hans dröm är också att skaffa eget bilmärke.

Hur ofta kommer du vara inne? sålänge jag är hemma. spelar jag hela dagen så kan det bli upp till 10 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jaja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka