Nekad Abdi_20 | Ban Överklagan [Hunkis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi_20

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199119950624/

Ditt Hex-ID: 1100001451f6320

Vad är din discord tagg? viggan26

Vem var det som bannade dig? hunkis

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det börjar med att jag har ett efterföljande på en icke medlem och tillslut får jag stopp på han och böra rpa varför han kör fort osv utan körkort sen börjar han säga massa saker på grov skånaska för jag är från skåne då sen säger han även att jag förstår inte danska detta känner jag är ett problem på servern för man säger inte så där irl och det borde du även har sätt hunkis jag började trötna på de scenario då dem säger vi kommer ingen värt med detta för du kan inte svenska för det första jag kanm inte hjälpa det. sen förstätter vi prata och han är uppkäftig och då blir jag det med sen säger han att jag kommer bli sickad från stan o jag ba du får inte säga så sen skrev jag halv occ i chatten sen lakka jag på han helt för han hade så mycket atityd så jag sa så varför leker du fet bakom skärmen och jag fårstår att det var fel men saken är att jag har tröttnat riktigt mycket på dem som håller på för man gör inte så irl. sen det me ta reda på namn det nämnde jag dock inte. sen var de det med att jag tog upp vapent det var för att personen då jag stanna sa så du är säkert inte polis och då fråga jag vill du se mitt tjänste vapen och tog upp det och sa hur ska jag visa mer att jag är polis.. jag förstår precis varför du banna men det som jag har skrivet här var en andleding varför. jag har börjat tröttna på dem som håller på o kalla skånska muffsi o sånt det borde du förstå med men sen att det gick över gränsen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det börjar med att jag har ett efterföljande på en icke medlem och tillslut får jag stopp på han och böra rpa varför han kör fort osv utan körkort sen börjar han säga massa saker på grov skånaska för jag är från skåne då sen säger han även att jag förstår inte danska detta känner jag är ett problem på servern för man säger inte så där irl och det borde du även har sätt hunkis jag började trötna på de scenario då dem säger vi kommer ingen värt med detta för du kan inte svenska för det första jag kanm inte hjälpa det. sen förstätter vi prata och han är uppkäftig och då blir jag det med sen säger han att jag kommer bli sickad från stan o jag ba du får inte säga så sen skrev jag halv occ i chatten sen lakka jag på han helt för han hade så mycket atityd så jag sa så varför leker du fet bakom skärmen och jag fårstår att det var fel men saken är att jag har tröttnat riktigt mycket på dem som håller på för man gör inte så irl. sen det me ta reda på namn det nämnde jag dock inte. sen var de det med att jag tog upp vapent det var för att personen då jag stanna sa så du är säkert inte polis och då fråga jag vill du se mitt tjänste vapen och tog upp det och sa hur ska jag visa mer att jag är polis.. jag förstår precis varför du banna men det som jag har skrivet här var en andleding varför. jag har börjat tröttna på dem som håller på o kalla skånska muffsi o sånt det borde du förstå med men sen att det gick över gränsen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var rätt men jag har tagit lärdom av mitt misstag och mina känslor och jag kommer komma tbx med bra rp det kan jag lova

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tagit lärdom av gammla bans med

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle aldrig stannat personen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka