Nekad Abdi_05 | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi_05

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198104167093/

Vad är ditt namn i verkligheten? Abdi

Vad är ditt discord namn? Abdi#2725

Vad är ditt födelsedatum? 29 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Mohammed han är 21 år gammal han är uppväxt med sin familj i Irak dem var väldigt fattig för att det fanns krig där så dem flyttade till staden unive när dem landa fick poliser ta dem till ett ställe där dem kan bo. Abdi gick till skola i 8 år för att han vill bli polis så han kan hjälpa sin familj efter han var klart med skola så plugga han om polis efter 2,5 år blev han polis så han hjälpte sin familj dem flyttade till ett annan ställe där dem kan bo i. Abdi köpte hus till sin familj och han köpte till sin mamma och pappa en dröm bil dem som ville ha och alla tyckte om honom Abdi har 2 systrar och 2 bröder hans bröder jobbat som mecanom och hans systrar jobbat som sjukvårdare det hade ett lyckligt liv alla tillsammans och dem hjälpte sina kusiner som bor i Irak dem donera pengar till sin kusiner så dem kan överliva. Abdi hjälpte alla som behöver hjälp.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Ja, för att jag vill utveckla min rpa nivå jag vill jobba som polis och jag var support i en annan server jag vet hur man rpar sig fram jag har rpa i 7-8 månader och jag har kört innan unive jag tyckte det var roligt server.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra min rpa nivå och hjälpa andra som behöver hjälp vad man ska göra och inte göra och visa dem som är icke medlemar hur bra man ska rpa i unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska tänka att alltid på andra sidan inte bara min/vår sida och båda sidorna ska ha roligt man ska inte tänka att man ska vinna i alla scenariot för att irl man vinner inte hela tiden.

Hur hittade du Unive? Jag sökte upp svenska serverar så såg jag unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka