Nekad Abdi_011 | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi_011

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Abdi_001

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter Salim Larsson är 20 år gammal och är ifrån Turkiet. jag har varit med om väldigt mycket trakiska händelser som har gjort så jag har valt gått in i en kriminala världen samt jag har två äldre bröder som är poliser som försöker hjälpa mig hur jag ska ta mig ur kriminala omkretsen. Mina föräldrar har gått bort så ingenting därifrån som är positivt för mig. Min pappa var soldat åt Turkiet arme och har ut i fälet och skadade sig väldigt mycket de är därför han dog sen min mamma tog överdos på grund av sina tankar angående om sin man. Mina två bröder Heter Alex och Yosef dom är 30 år gamla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en väldigt bra social rp, eftersom att jag är en roligt människa så kommer jag bidra med roliga scenarios som kan vara långdragna scenarios, att jag strävar att alla ska ha roligt för både parterna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska inte alltid spela mot vinst att man även kan ha kul om an förlorar ett scenario "vi säger att du kidnappar en grabb som som du bråkat med du tar med dit gäng/kompisar och riktar mot honom så han hoppar in i bilen sen åker ni till ett annat ställe och försöker pressa ur info om hans vänner/gänget och om han vill inte säga bra info till er(att man tycker han har en dåligt rp) så ska man inte döda personen utan att man ska försöka alltid vara social och prata först men om han väljer att inte lyssna på er så kan ni skada honom istället att döda så de blir roligt för både parterna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, NLR innebär om man dör i ett scenario så får man ej komma ihåg vad som har hänt, PWG är att man ska rpa på sina skador till exempel om man krockar med en annan bil eller blir överkörd av fordon, sunt innebär att man ska fatta rätt beslut så de blir så mycket möjligt realistisk rp,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har kollat på olika streamers som spelar på unive samt har vänner som har vissat hur man rollspelar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? NEJ.

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
Dc konto inte 3 månader gammalt.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka